Followers

July 01, 2008

jalan2 di hari cuti

ok...nak citer aktiviti aku plak sempena cuti smlm...dlm kul 11am aku sampai mid veli...somi anto..dia malas nak joinkan diri...walaupun aku cuti sempena dia cuti gaks...dgn harapan dpt menjalankan aktiviti bersama...hampesss...so ok laa..tak kesahla..aku pun dah pehe bebeno peel dia...nak plak adik aku kasi satus soh carikan dia perfume...aku pun apa lagaaa...mereka-reka rencanalaa...nak up perfume apa kat dia ni... *otak pk nak cari yg pekej...so, aku kena topap..dan aku amiklaaa apa2 yg ditawarkan lam pekej tu..bijak tak aku* dan zasss ke isetan, terjah konter clinique..mmg konter ni konter first yg aku terjah...dan sepekej di bawah menjadi hak milik mutlak aku..... (aku kasi adik aku 50ml perfume n pouch tu jer..lelain aku amik)

sepekej clinique hepi yg mengandungi 50ml perfume, perfume roll on, bodi losen n pouch

dah abis soping selain dpt sepekej perfume clinique n 3 lai poney shirst for pp gals, aku terus keto lutut...lapo...dan tpt yg terdekat ngan isetan ialah tony roma's...terus order set chicken marinated...on wi fi hp..dok ber'ym' ngan farah kat jeddah...dok kasi dia teleyo pasai dia pun sker gak kat tony roma's nih...dan dia masih lum jumpa kat sana this tony roma's...heheheh....



dah abis makan...aku pk nak terjah gsc...nak nonton..tapi kaki aku cam beeerat sgt dah..perut pun aku rasa makin berat...so, untuk tidak menghampakan diri aku...terus aku cari pintu kuar..dan zassss amik cab...baaalikk...sekian

5 comments:

Deqna said...

Terer tul lah ko nih.. sensorang pun leh gak berjalan, tambah lagi ngan keadaann camtuh.

tipahvogue said...

wah! memanfaatkan cuti sepenuhnya! hahahaha....terliur plak rasanya bila tgk makanan tony roma's tu...mahal tak kak??!

TiNiE said...

mie - range rega kat TR tu ok2 jerla..akak amik set yg paling murah...sumer2 tu campow ngan tax sikit RM19++ jer..ok laa..siap ada roti n garlic spread..mushroom soup..pehtu bila kita mintak bil..dia dtg kasi wet tisu, mentos n tooth pick...nice place to try..
derna - aku dah semakin takleh dah na...tapi disbbkan keinginan yg meluap2 ku gagahkan jua..smlm jalan tak sampai 3jam dah pancitttt...hukhukhuk

tipahvogue said...

owh..murah gak ek?!? bleh la den torai pas nih!!! tq for d info ya!!

aramis2177 said...

Tinie....
amboi hang nooo.....sengaja tau nk bagi aku terliuq ....huhuhuhuh.....mlm tu aku ajak asben pi mkn lamb...hahaha....kes kebulur & terliuq ngan hang laaa nih......uwaaa...sini mmg xdak tony romas pun......!!!!kes doyan & bubuq itam dulu pun xabis terliuq lagi..hang bg menu baru plak.....chessssssssssss

heart my community