Followers

July 01, 2008

lunch @sri pandi pj (nasi daun pisang)

this is my pestaim been here...maybe one of da experience that i've never gained before...errrmmm....dlm kesibukan nak lunch kat mana tadi...aku dah memaksarelakan diriku mengejoin ahli2 majlis arini makan tgahari kat sini...kalau tanya nak gi lagi ke tak...maybe aku jwb takmo la kot...cam nak amik pengalaman jer..bukan pasal apa..pasal lauk pauk dia melimpah ruah..tadi sampai tak abis..sayang jer...aku tapau ayam goreng yg aku sentuh a few cubits...bila pk balik sayang oooo....tetambah skang pak lah n mak zeti soh kita berjimat cermat kan...cam tak sesuai la plak kalau membiarkan lauk pauk sebegitu tidak dihabiskan...see the pics jer laaaa.....



sblm2 ni aku hanya mendengar citer jer pasal restoran nih..makan atas daun pisang itu la..ini laa..aku cam tak tergapai la akalku kan cemana rupa teknik pemakanan kat situ..nah...skang aku dah mengalaminyer sendiri...aku duduk jer...pekerja2 dia secara otomatik mai serbu..sumer org mengendong portfolio memasing...bermula dgn pekerja yg membawa daun pisang..hamparkan..pehtu pekerja bawak segala lauk pauk goreng2...sumer ahli majlis (kak jue, kevin, azhar, shah n aku) sumer memilih untuk makan ayam goreng...beso bagak giler ayam goreng dia..pehtu dtg plak yg bawak kuah muah dia..sampaila yg bawak segala mak neka kopok, papedom dll...errrmmmm...nothing much to say....pendek kata...ok ok jerla kot...heheheh no komen

*thanx kev banjer we olls tadi...(walaupun aku tau si kev tak baca blog aku nih hehehe..)*

No comments:

heart my community