Followers

July 25, 2008

SE melampau!!!

budak2 skang kan...entah nak keje ke takmo ke aku tak taulaa...tapi kalau korang tgk gambo ni...aku rasa korang mesti rasa mamat ni cam tak appreciate jer nak keje kan...patut buang jer org cenggini...membazir jer bayo gaji....

ada rupa org nak keje ke cenggini??? eeeiiii...tak paham aku laaa....

2 comments:

naja said...

sapa tu tini ? kaki dia cacat ker xleh nak letak elok2 bawah meja ?

TiNiE said...

oo ni opiser merangkap kewly gakla kat opis aku nih...kesian, muda2 bujang2 lagi dah cacat..hehehe

heart my community