Followers

July 21, 2008

kesinambungan peristiwa mengecat umah...

ekceli somi cam tak puaih ati aku wat decision sendiri mengecat umah ngan kaler dan teknik cenggitu...cam dia kata tak consult dia dulu laaa *padahai dah berbuih mulut aku dah dok gitau yg aku sakit mata ngan murals lam umah tu...tapi takder action taken* terjadila dialog seperti di bawah....

somi : ala...apa la amik kaler ni...cam umah cina jerr....naper tak tanya abg dulu??
aku : ala bang...kalau tak wat ceni..sampai bila2 pun tak bercat umah ni...takperla kita try jerla dulu...sok sok kalau nak boh kaler lain...boh laaa
*somi nak wat lawaklaa...yerla dah d.i.y kan..wajibla finishing tak bes...ada la 'belemoih' merata nk plak dia tak puas ati ngan kaler cat tu...ada jer la dia nak komen*
somi : errmm...mana kontreksyen amik nih...finishing failed...
aku : erk...bang, kontreksyen tu yg sakit nak banak..kontraktor kot??
somi : errmmm..hentam jerlaa... *sambil senyum sumbing*

5 comments:

Naja said...

wakakkkaaka. ok le tu tini. kiranyer nahar pandai mengekesimbungankan keadaan hang yg bakal berhadapan dgn situasi kontraksyen dgn propesyen hang sebagai kontraktor mengecat pada hari itu.. hihihihi.

TiNiE said...

adeh...penat aku baca bait2 ayat hang naja...aku pempaham sendiri jerla..walopon tak paham

Beautiful Disaster said...

haha..time kontraksyen tu kelakar..adoyaiii..lawaks!

aramis2177 said...

wakakakkakaa..tinie....
apa laa yg hang wat lawak ngan laki hang nih!gelak guling2 aku tau!!hahhahhahahaaa......

TiNiE said...

ryn n farah - hehehe..somi ai tu mmg centu..suka wat lawak gakla ngan stetment2 spontan dia...sesedap rasa sesuka ati ...kasi can laaa

heart my community