Followers

July 08, 2008

la castudeda (si tukang jahit)

entah betul ke tak ejaan spanish aku tu...maknanya si tukang jahit..(ye ker?? mungkin la kot..ingat2 lupa)...smlm tgh aku dok rehat2 kan badan...kat depan...sekali aku rasa cam somi aku diam jerrr lam bilik..entah apa dia wat tah...aku pun p la jengok...laaaaa....dok wat keje ni rupanyer yer...ada bakat ker???

efek kat paler tu aku tambah sikit...kasi 'real' gitu...kan aku dah ckp...somi aku ni chomey per walopon botak....pehtu sesambil tu aku wat soklan kira bongok gakler...'ni butang suar ni tertanggal ker, sesaja nak jait...' pehtu dia jawab 'laaa..tanggal laa, takkan sesaja nak jait plak kot' ... hehehehehe ' mana la nak pi tau..kot kot tukaq boh butang hat canggih sikit kaaa'....

3 comments:

s&d said...

ko ni pun... laki hang dah susah payah jait suar sendiri, ko lagi nak wat lawak kat dia... laki sejati tul.. kira oklah tu pandai jahit... si boy lagi bgs ari tu kaki suar di jahitan terbukak, tau dia wat pe?? dia stapler nyea.. adoiai...

TiNiE said...

hahaha...kira kreatip gakla...stapler...wakakaka..lawak..lawak

aramis2177 said...

uiks tinie....
bertuah sungguh seorang isteri hang nih.....hhahaaa...kalau laki aku mau kena sekeh tanya soklan maut gitu......dah laa hang siap tambah efek kat kepala dia...huhuhhuhuhu....

heart my community