Followers

July 25, 2008

hasil di hari gaji + flexi

ini jer yg aku dpt.....sob..sob..

ekceli yg beg royal sangor tu...sobeniyer bank kasi...tapi dah dpt arini kan...aku pakejkan sekali..sama la gak vouchers kat bawah tu...tup tup dpt kad besday dari sogo..memandangkan aku ni S card member...harusla diorg kasi segala vouchers yg tak berpekdah tu....jenuh nak spent RM300++ baru nak dpt RM20 voucher..adakaaa....kemsalam jerlaa..sapa2 rasa nak spend kat sogo around that amount..boleh la mintak voucher2 ni kat aku yer...dgn penuh pasaan aku akan kasi...kesian...sekian

2 comments:

Naja said...

bagus tini. jd pembeli bijak. nak2 plak dalam keadaan skang sumer harus jd superbijak agar tidak terpijak.

keje ke ? @ sambung MC ?

TiNiE said...

gheja la naja...ni ada tonggok kat opis...

heart my community