Followers

July 02, 2008

hantar kakak gi sekolah

arini aku berpeluang antaq anak sulung aku gi tadika...selalunyer ayah dia yg antokan...pehtu siap blekmel ayah dia nak macam2 sblm masuk kelas...tapiiii..pagi ni dia silap laaa...ibu yg antokan kan..kenala pasrah dan redha jer...sblm sampai sekolah dia makan sekeping roti kosong...dah sampai sekolah sibuk nak air...pehtu takmo masuk kelas...siap nak nangis2...aku kata la kedia..'jom jom..ibu mintak air ngan cikgu'...takmo gak..meronta2...sampai jer depan pintu kelas..aku pun ckp la ke cikgu...'cikgu dia nak air'...pehtu cikgu tu pun dtg la menjemput anak dara bertuah aku sorang nih...siap gitau aku 'selalu ayah dia anto, penuh poket dgn roti laa..vitagen laaa..' oooo patutlaa..arini cam nak tunjuk pasaan..sabo jerlaa....

2 comments:

warNidA said...

amboi kat umh bukan main lagi semngat nk g sek...
awat nya smpai sek nk teriak lak..
sarah...sarahhh

TiNiE said...

saja aritu dia tunjuk pasaan...takdak arah

heart my community