Followers

July 21, 2008

mari mengecat rumah

las friday, selain hangin mengong aku membeli itu menatang....aku jua telah mengayat adik aku membantu mengecat rumah aku yg dah aku rasa mmg takleh nak letak mata dah....mural everywhere....so, dia pung setuju...jadi aku dgn rasa tanpa bersalah telah membeli cat setong berkapasiti 7 litres kaler ala2 kuning air gitu...dan se'roll' border wall paper for testing...dannnn hasilnyer....




ok la kot kan...tak taula leh nampak ke tak perbezaan sblm dan selepas...tapi mmg bagi aku pemandangan mata aku sungguh nyaman la selepas xtvt pengecatan di lakukan...kedit kat adik aku...dia yg bnyk membantu dlm usaha 'mencantikkan' umah aku tuuu...cantik kerrr???


4 comments:

warNidA said...

mimi begitu semangat..hi3

aramis2177 said...

ambi hang tinie.....
xhengat2 nye nih....dlm mak buyong hang ni pun macam2 hang buat nooo.......umah pun hang cat..isk2....ghajinnyaaaa..siap ada wall paper sumer....baguz gilosss hang nih!!!

epoi said...
This comment has been removed by the author.
TiNiE said...

da - achik mimi merangkap boroh indon laaa aritu hehehe..

farah - aku ni bukan boleh..kalu nak wat sesatu tu..aku mesti dan dan nak wat..tak kira laaa..boyot kaa..hapa kaa...janji matlamat sampai!!! hehehhe

heart my community