Followers

October 29, 2009

wallpaper : mini makeover by djepoi

jom layan pics jerla ek. malas nak menaip dan add caption kat pics ni. layanssss. tq djepoi!













11 comments:

ieza said...

menarik nyer sis

SYAbAR said...

something unique.... bravo my bro!!!!

CuTeMiUt78 said...

walllaaa... so kreatif dan unik la.. sgt cantik..

Baby Lyana said...

cun cun..tp apsal ade model mencangkung tu....hahaha

Dj Epoi said...

Sis ,,,,

Gua masih tak puas hati lagi siut!!!

payiet said...

Malathop kak wallpaper ko.

Ps: yang ko tergaru garu pala tu pehal?

CAHAYA said...

cantiknya!

TiNiE said...

ieza : thanks za

syabar : tul tul..menarik kebabooom

cutemiut : tq

shaf : model tu ngah mengong..gimana mau lekat itu wallpaper

dj epoi : yer yer..nanti kita continue

payiet : yerla, aku moskel gimana mau lekat itu wallpaper

cahaya : tq!!!

AMIRZA-KRAF said...

perghhhh... heybatttt.. heybattt... sememang heybatt.. (ala lagu mickey mouse)

aku sian tgk assistant bro dj yg 2 org itu... usaha sungguh2 tu... syabassss.. arivaaa vaaa vaaaa

Irm said...

wwowwww!!!
i like!!!
can i hire this guy to make over my house? hhahahaha.. aku dah penat tengok wallpaper yang sama, kaler cat yang sama.. (walaupun rumah ku itu hanya lah istana hinggap tatkala aku pulang mesia.. hihihi)

AQisH said...

fuhhh..lawaaa lawaaaa..

heart my community