Followers

October 22, 2009

persediaan makan²....

minggu ini kaktin sgt membizi. kata jadi AJK makanan for makan² smlm. so, berlangsunglah sudah itu makan² yg bertemakan sambutan hari raya dan deepavali. majlis ni ada jemputan VVIP. mmg meriah u olls.

seharian smlm berlarian ke sana sini demi menjayakan majlis tersebut. sekitar kul 10am ikut kaksiti lempoyang ke hq. otw tu singgah baker's cottage amik kek tempahan my director. then, terus shoot ke hq.

kat hq aku turunkan tapai buatan en.sam dan jua serving tray, pinggan mangkuk for vvip. dah tu, aku gi lepak jap kat 3C sementara tggu kaksiti setel keje dia. dah sudah tu, kami balik ke PJ. otw balik, tingat yg aku kena collect lemang lak kat area umah aku. terus aku ajak kaksiti zasss ke situ.

setel lemang balik opis dah lunch hour. bersama kroni² ke kfc jer. aku amik set jom jimat set C. abis makan berkemas plak mau ke hq. kutip buah²an kakzu plak dan jua ice cream en.sam. dan kredibiliti aku pun bermula sebagai makan² planner. hahahaha tak boleh blah.



:: YB melawat kawasan ::
:: sesi pembayaran kepada chef of da day ::



:: wuih, kaktin glam aritu u olls, walopon jadi tukang potong...heh ::



:: kakzue, the fruits sponsorship ::
:: mazni, si pembakar makaroni ::
:: shah, takat angkat se tray satey..riuh se bank ::



:: CCC : tulis jer la, takyah slide or banner segala ::
:: en.sam, si pakar bahasa dan tokey tapai..heh ::


to be continued.....

3 comments:

atty's said...

wah kemain laie glemer tini hah!!

pinkiss said...

glam gile baju ko.

TiNiE said...

atty's : sesekali jer kakty...

pinkiss : heh, takder laa...biasa2 jer...

heart my community