Followers

October 02, 2009

entry raya : versi duit raya

taun ni, wit raya budak-budak biasa² ajer. sekitar RM400++ for 4org. paling bnyk diorg dpt seorg RM10. plan aku mau masuk sspn diorg la, cumanya lum berkesempatan jengah bank. dan lagipun buku diorg yg aku bukak itu ari lum dpt.

rezeki diorg lagi smlm, kakdina kasi lagi 4kpg angpau santek dari deutsche bank. santekla angpau dari bank berkenaan. aku sgt teruja dan kagomz. sebelum ni, aku tgk director aku nyer jer tetiba dapat sendiri harus aku simpan sampai tua. heh.



:: duit raya total ::



:: duit raya dari kakdina ::
:: dgn pesanan "jauh dimata, dekat di hati" ::



kakdina, tq for da rememberence.
aku sgt terharu + teruja.
insya-Allah, bahagia akan sentiasa bersama kamu. aminnnn...
friends forever sis!


6 comments:

Diarihatiku1976 said...

lawonya.. tapi slogan tu mcm slogan jabatan saya plak...

CuTeMiUt78 said...

wah.. memang cantik la

Diamilikku said...

ya betulll..sampul tu memang santekkkk....samalah ngan alesha..duit dia pun masuk SSPN jugakk...lepas nih nak bukak akaun adik plak....

CINTAMANISZ Lite said...

Cantiknya sampul duit raya tu. Uih..kalo dpt kat daku..akan daku simpan elok2 jadi koleksi..huhu..
Mesti duit raya pun tantek kan? hihi

Baby Lyana said...

Lyana punya duit raya tak banyak..tak sampai RM200..ye la, tak gi beraya rumah sape2..tu duit mak2 sedara, bapak2 sedara, opah, tok kasik jer..dah mummy dan daddy jenis segan pi beraya rumah org...kesian Lyana..tapi duit dia masuk akaun SSPN ler...

TiNiE said...

diarihatiku : itu kata2 dari seorg sahabat kepada seorg sahabat...

cutemiut : kan kan kan

diamilikku : syabasssh ibu alesha n bb aisy

cintamanisz : harus wit nya jua cantik..yg penting cap bank negara malaysia..hikhikhik

shaf : pergh..kaya kaya..tak gi memana pun dpt beratus..ok la tu

heart my community