Followers

September 10, 2009

teknik FATIHAH tido : latest



dulu masa dia umo 8bulan dah ada aksi segini. tapi skang umo dia dah menjangkau setaun sebulan pun masih wat pangai gini. huhuhu letih. sampai takleh napas aku jadinya. walopon dia pejam mata lena, tapi aksi² ganas dia tetappp jalan.


7 comments:

mRs.jUkoGYu said...

ganas nyer beliau kak...aksi dalam buai tu mmg tak menahan...huhuhuhu

payiet said...

udah ghope ahlil stunt

Dee said...

mcm2 style kan budak2 ni kalo tido..

NURA said...

salam sobat
ada AWARD sederhana untuk mba TINNIE,,mohon diterima ya,,di blog NURANURANIKU,sahabat lama di ALJUBAIL.S.A,trims.

mama-syira said...

mak aih tekejut tgk anak dara sorang ni punya aksi tido.memang AXN sungguh..muehehe

TiNiE said...

juls : yer yer...akak pun tak menahan gak..huhuhu

payiet : kan, tgk jer kecik minah nih...tapi boleh tahan..

dee : tula pasai..

nura : salam..baik baik. noted.

mama-syira : hihihihi

Beautiful Disaster said...

hadoi la tdo cmtu. cube kalo die yak yak. mau kene kejut tu. hahaha.

heart my community