Followers

September 03, 2009

dapur dan hall di rumahku!!!! - sebelum

adusss...segan wo mau tunjuk dapur dan hall aku. tapi, memandangkan untuk kenang-kenangan aku gak, makanya dgn secara ekslusif aku pertontonkan kepada rakan blogger/pembaca yg lain dapur dan hall aku di minit² akhir sebelum di bikin. dapur org rajin masak. heh. arrgghhh..korang layankan jerla. zasssss.....



:: masa ni, kabinet tu dah dialih dari dapur ke ruang depan ::
:: fatihah wat per tu?? ::



:: apa ni ibu, sementara kakak² tido kasi can la a-ah berjimba ::



:: oh! semak...semak ::



:: dapurku yg kenit n cinonit ::



:: aiyok, ngalahkan umah PATI. heh ::


to be continued.....

11 comments:

SYAbAR said...

pasni rmh kau mesti KELASSSSS... gitu dik!!

Diamilikku said...

tak sabar nak tgk hasil selepas...harus kelllasss..(meniru kata kak syabar)

joegrimjow said...

eric tolong ke?

payiet said...

Eksklusifnya kak, huhuhuhu tak pe biar warok dahulu, cam mahligai kendian

leadleedeea said...

haish selepas neh mesti gempak kannnnn...tak sabar nk tgk umah baru..hehehehehe~!!

TiNiE said...

syabar : insya-Allah, tgkla hasil sentuhan adik sapa kan...

diamilikku : mudah-mudahan..amin

joegrimjow : ini lagi hebat dari eric..hiihihi

payiet : katanya kan..cam mahligai la plak sudahnya...

leadleedeea : sabar..sabar...walopon akak jua pun tak sabar...heh

Mya said...

ko tak nengok dapur umah aku lagi kak. mau ko pitam 7 hari 7 malam

TiNiE said...

mya : bersyukurrr..kerana still punya dapur sendiri..alhamdulillah

mRs.jUkoGYu said...

kak masakkan nasik goreng kampung..;)

TiNiE said...

juls : siappp.... :)

Alimaz-Kembara Terasing said...

misti lebih gempak kan...

heart my community