Followers

September 04, 2009

p1 wimax @midV vs orphan @gardens

jalan adalah smooth, dari rumah ke midV. aku park keta di parking premier da gardens. tak sangka lak, parking tu bebetul sebelah signature cinema. terus tanya show orphan. katanya kul 12.45pm. alamak, jam kala itu menunjukkan kul 11am. apa perlu aku buat nih.

dan dan tingat yg aku masih tinginkan p1 walopon insiden haritu masih menghantui diri. since, maxis broadband aku asik la kedaung makanya aku nekad mau jugak amik p1. teringat aritu jue kata di midV area k4 sana ada booth p1. so, menapakla aku dari da gardens membelah lautan menyeberangi 2 selat sampai ke mid V.

adik penjaga booth p1 adalah sangat sopan santun. aku syak dia comel. pasal dia pakai mask aku takleh tgk rupaparas dia yg sebenar. dia adalah seorg amoi. dia bahserkan diri aku sbg kakak. aku mmg selesa jer bersembang dgn dia. aku citerkan insiden berebut kastemer di OUG haritu. dia gelak jer. katanya kelakar. heh. mmg kelakar pun.

aku amik pakej p1 yg ada wi fi. monthly RM49. tapi first bill aku, aku kena bayar sekitar RM200 harga modem. selesai urusan di situ, aku pun melangkah la kaki mengikut halatuju yg takder arah. window² shopping akhirnya jam menunjukkan pukul 12.30pm. apalagi!!! it's showtime.....



:: 5 bintang untuk ini cerita ::


aku takmo kasi sinopsis, yg penting abis jer citer tu terus aku menuju ke kereta. dan aku drive pada ketika itu feel feel kate coleman bawak keta masa dia bolos dari spital nak balik jumpa family yg dlm genggaman esther. boleh? terhuyung hayang koooogelakguling.



:: dan, berwi-fi la aku sampai pitammmm ::


p/s : maxis broadband aku udah selamat di suspend. tggu aku pulangkan modem, sekalian terminate terus. setaun lebih jugakla perkhidmatannya untuk aku. hmmm...


9 comments:

pinkiss said...

errr.. pink tu cumil la pulok.

Alimaz-Kembara Terasing said...

best tak crita nih....

Diamilikku said...

hurmm..rasa mcm nak sambar yang pink tu jugak ahh satu...nak kena request birthday present nih..hahahahhaha

Dee said...

wah..berwifi sakanlah ek..

TiNiE said...

diamilikku : yer yer...harus sila-sila...

dee : harus dee...wi fi sampai pitammm..hihhiih

TiNiE said...

pinkiss : ala, ko tu asal pink semua cumil...

alimaz : sgt sgt best hingga menyentap segala rongga yg ado..sgt saspensss

IQ said...

mcm mana p1 punya performance? yg rm49 nie ok?? xder hang2 ker? hehehhe... wiggy x best?

payiet said...

Fuyoooo canggih beb *tetiba

TiNiE said...

iqzan : performance dia adalah mantap zan!! berbaloi-baloi...

payiet : tahnyer tetiba...

heart my community