Followers

September 04, 2009

posa baru 2minggu, aku udah dpt ang pau..yeahoo!!

ehek. sila jgn tertipu yer bukan angpau ada duit pun. ekceli, kaktin pun tak hengat sebila la kaktin order angpau melambak-lambak gini. tau tau tadi, en.james dtg lambakkan 20 paket angpau berkenaan depan batang idung kaktin. dah risif, wajib sain list.

dah setel sain, acara membelek la plok. wuiiii ciwi nih. santek gak angpau bnm taun nih. kira tak sesia la melabur RM20 *potong gaji* sebab membelinya. yg penting, ada ker wit ko bnyk² nak isi tini ooiii!!!!



:: ada 2 jenis corak goldish ::



:: aku suka yg nih, stylo ::



:: yg ni pun santek ::

p/s : berkira² plak, nak tukar wit raya baru taun ni brp RM??? errmmmfikir

blogger-emoticon.blogspot.com

15 comments:

Mya said...

aku mau tukar 1000rm wpun ujung2 nnt duit tu semua aku buat belanja sendiri..

pinkiss said...

raya karang aku dtg umah ko, dpt duit raya tak?

pinkiss said...

err.. mya tu banyak tul nak tukar duit. ngeee..

SYAbAR said...

santekkkkk..... lawo..... isi kat dlm nantipun kena lawo la juga tinie

naja said...

fuh.. terserlah aura2 kemewahan BNM ;)

napee said...

wah byk nye

kalau tak cukup nnt mintak belui kat tinie jek lah hehehe

payiet said...

Angpow berderet, ni pasti duit berkepok kannnnnn

ieza said...

menarik sis!!!!

fham5579 said...

cantik k.tinie ang pow tu...meh arr pass skit...hahaha berangan la...thn ni dh la raya for the 1st time mak xdk, dlm pantang and the most important thing xdkkkk gaji...sob3

TiNiE said...

mya : hmm ok gak kan. alang-alang ada bonus boleh la tuko bnyk sikit ujung-ujung belanja sendiri heh!

pinkiss : haa sila sila. insya-Allah ada reseki ko, aku kasi.

syabar : huhuhu tu yg menakoootkan tuh.

naja : bnm jerla mewah naja oooiii..

napee : gi la beli kat koperat sana napee lagi cepat dpt...hiks

payiet : aah, wit berkepok di KL branch sana. hahahaha

ieza : kan kan..

hanim : ala hanim, sedih lak ai kaktinie baca komen hanim nih. sabaq sabaq. fokus kat org baru yg bakal lahir tu. pasti dia dpt menceriakan hari-hari anda sefamily. take care nim!!

Baby Lyana said...

aku dok carik sampul duit raya gak ni..huhu

mRs.jUkoGYu said...

kak...nak duit raye...

TiNiE said...

shaf : hmmm...nak offer boleh, tapi cemana pun nak amik nyer shaf??

juls : errm..buleh buleh..heheheh

larra said...

tinie... aku nak beli angpow bnm boleh tak....

TiNiE said...

larra : errm..bebetul nak ker?? add ym aku sarahaaliyah@yahoo.com

heart my community