Followers

September 17, 2009

misi diterjah pulak

standardla bila nak raya kan. kalau dah nama keje kat bnm, harussss kena tukar wit baru habuan wit raya. since, last week aku kena sakit mata makanya aku terlepas mau join dept aku tukar wit raya. tapi, syukur en.james pegawai admin memahami kondisi aku makanya dia membenarkan aku tukar di balik tabir.

dlm celah tu plak, sorang blogger yg mmg aku kenal di alam maya plak mintak tlg tukar wit raya. since masa tu aku dah gaji + bonus so tak kisahla aku on jer. dia mau tukar sekitar RM900. dia mintak nak onlinekan terus wit tapi aku takmo dulu. aku kata kita tukar wit sama wit jerla pada hari kejadian nanti.

dan, hari itu pun tiba. dee bersama membernya sampai di depan bilding umah aku. wit pun bertukar tangan. dah berjumpa kan. harus ada sesi bergosip bergambar. dan, yg jadi mangsa member dee tula. "dee, ko ckp ngan member ko tu tq ek pasal sabar layan kerenah kita bergambar". apa-apa pun dee ko mmg cunnn lah! aku gak yg gomok. hahahaha.....layansssss.



:: wit-wit baru itu ::



:: aku dan dee aka sarina ibrahim ::

dengan soklan "manala datang DEE tu ek, nama ko elok-elok SARINA jadi DEE...apa-apa pun kita zassss jerla. pas raya wajib kita jumpa lagi sambil makan-makan ok?"


7 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam....dulu dapat wet raya,....la ni kena bg det raya...huhuhu...

Unknown said...

salam..nak wet raya tu..meh pick up kad raya dari daku n join my contest

Dee said...

weh..wajib kita berlepakan di midvalley lepas raya..nti2 dee citer ye mana dtg nama dee tu..hehehe..

Eta LaZiM said...

Salam Syawal 1430H!!

Maaf Zahir Batin!!!

attyfir said...

dee mmg comey je..

dua tiga kucing berlari,
berebutkan si ikan patin,
selamat hari raya aidilfiri,
maaf zahir dan batin.

mya said...

nak ikut melepak dgn dee boleh?

alladiin said...

Selamat Hari Raya utk tinie sefamili. Byk betul duit yg di tukau tu.. Siapa agaknya yg beruntung yg akan dpt kaler merah tu ek..hehe..

heart my community