Followers

September 02, 2009

plan lantai di dinding 240809

tetiba aku rasa, blog ni mcm kesunyian terdampar tanpa banyak update. kalau ada pun, citer tehapa. heh. so, aku tarik napas dalam-dalam...hembussss. aku ingat mulai skang mau update citer rumah. yakni, progress dapow dan hall rumah. kita mulakan dgn plan lantai yg diconteng oleh djepoi pada hari pertama dia dan kroninya bolos di rumah aku nih.



:: ni plan plaster ceiling hall ::
:: korang paham tak, takper yg penting aku paham ::



:: ni plak plan dapor ::
:: 3D ::



:: dapor dari pandangan atas ::



:: plan kedudukan lampu di hall ::

to be continued.....

15 comments:

Mya said...

sumpah aku tak paham.

takpe, yg penting ko paham kak.

pinkiss said...

sejak bila ko minat lukisan?

Jocko said...

perghhhhhhhhhhhh!!!
berteraburrr,,,

payiet said...

kak, org yang melukis tu adakah kidal?

TiNiE said...

mya : yer yer...pasai aku ada di tempat kejadian, makanya harus aku paham...

pinkiss : ini bukan lukisan aku, tapi dulu pun aku agak terror gakla lukisan..heh

jocko : sabar..sabar...

payiet : hmmm, m not sure. nanti aku cek...

Afif said...

wah, canggih. Setaraf plan dapur IKEA gitu...

TiNiE said...

afif : ini plan, IKEA pun kalah laaa...hahaha

leadleedeea said...

sumpah saya blur...hehehehee~!! plan dapur tu lead paham kot sket2 hehehehehe~!!

TiNiE said...

Lead : takper, akak tk salahkan kamu. Kita tggu bilamana dapow tu siap mungkin leh paham kot. Heh....

Dj Epoi said...

Pheeeeeeeeeewit!!

Deih......!!
Adeeeeeeeey Kicik!!

Aparaaaaaaa Lu....
Sodaaaaaah pecah itu Gua ponyaaaaa
itu lokisannnn! ah.....
Lu ada bikin Gua sikit ada malu aaa...

Chittttttttt.....


Koworang semua tak boleh paham coz...
Gua nyer Tulisan lagi HEBAT dari Doktor hehehehehehe....

Tengok.....Finishing jew lah nanti huhuuuuuuuuuu
Casa Epoiaaaaaaaaaaaaaan!!

P/S - Ada gak kekawan Gua cakap ...Lu lukis pakai KAKI ker haper...heheeheehh

Deqna said...

nak pinjam plan dapur ko boleh?? rmh aku takde kitchen kabinet lagi ni... dapur memang tak pernah berasap lagi nie.

Beautiful Disaster said...

uish. xsbr nk tgk umah baru akak ni.

TiNiE said...

djepoi : yezzaa tak sabo tggu part finishing weih..walaweeiii..

deqna : sila sila..tapi ko kena dable triplekan la plan itu, pasai dapow aku kecik..aku tau dapow ko besar kan na..kan kan..

BD : sabar..sabar..akak pun tak sabar sebenonya..hihihi

Masviona said...

wah bakal beraya sakan lah ye tinie thn nih....syabas...:)
jgn lupa ajak tau klu buat open house konfirm weols dtg

TiNiE said...

masviona : malunya nak jemput team mv.com...rumah tinie kenit..hihihi..insya-Allah, kalau ada rzeki..

heart my community