Followers

September 03, 2009

pagiku yg panjanggggg dan malang ujung² ok balik. huhuhu....hehehe...

peh, tajuk kooooo. panjang bebeno. panjang la sgt. seawal pagi terus zasss ke pejabat pos. dgn niat mau bukak sspn budak². 8.30am dah tercongok dpn pejabat pos. setau aku, pejabat pos bukak awal. busuk² pun kul 8am. malangnya kul 9am beb. nampak nau aku mmg julung-julung kali mengunjungi pejabat pos. untuk melengahkan masa, aku call la sesapa jer yg terlintas di palaotak. termasuk adik kandung dan adik tiri.

cukup time, zasss masuk. terus tanya ke mamat yg ala-ala mau lentok di kantor. *helllo, jam baru tunjuk kul 9am ko sudah mau lelapkah brader?* lagi sekali badi malang menyinggah. katanya kalau mau cepat, perlu ke bsn. alahai pulak, memandangkan aku tidak mengejar masa makanya aku pun stat keta ronda-ronda sekitar taman. dgn harapan berjumpa bsn berdekatan.

terus sampai ke bsn jalan othman. lucky me, parking senang jer. terus masuk ke bsn dan bertanya lagi. dah plak, katanya kalau mau cepat aku perlu ke bank-bank negara komersil yg lain contohnyer cimpeng or meybenk. mengenangkan meybenk adalah sepelaung pemeluk gergasi jer dari bsn, aku pun gagahla jua melintas jalan ke sana.

urusan di maybank agak memakan masa. lebih kurang 45min jua aku di situ. tapi syukur, semua pun berjalan lancar. dari maybank, aku balik ke rumah teringat yg bil maintenance bulan ni belum bayar. urusan pembayaran pun berjalan dgn lancar. terus stat keta plak, menuju ke midveli. ada urusan yg belum lunas.

to be continued.....

9 comments:

Beautiful Disaster said...

ape yg malang tu kak? hhehehehe. kelaka lar cimpeng tu. byk betul urusan akak ni.

joegrimjow said...

hehe


skrg ni style tajuk entry panjang2

Dee said...

brp min bukak sspn ye tinie?

TiNiE said...

BD : malang la ryn, memula terjah pej pos, takleh buat..pehtu terjah lak bsn pun sama end up kat mbb baru leh..heh

joe : ooo ye ker joe..hihihi

dee : min bukak sspn RM20

CAHAYA said...

Panjang tajuk. ;)

TiNiE said...

cahaya : kann...layankan jerla...

Mya said...

tapi orphan lunas jua akhirnya..

mRs.jUkoGYu said...

urusan apekah di midveli itu...hmmmmm....

TiNiE said...

mya : yezzaa berbaloi-baloi!!

juls : bannyaaakkkkk urusan..

heart my community