Followers

May 22, 2010

vaksin pencegah H1N1

tepat jam 8.30am, 22 may 2010. sepatutnya di time segini aku udah berada di klinik caterall khoo, jalan othman.
sudah bikin appointment sama itu klinik mau ngamik itu vaksin for the whole family.
tapi, masih di rumah. apakah???

en.nahar baru mandi, aku lak ngah tggu beliau.
anak-anak ngah bekpes tu ha.
tapi, kata klinik ngan umah naik keta dlm 5min sampai kan.

sementelah bank kasi cover for the vaccine kasi zassss jerla.
memula aku pk nak amik di klinik bank jer ilang ingatan lak aku ada ATM ramai kat umah nih.
heh. so, bikin di hari cuti jerla. sonang.
ngikut kata jiran aku yg baru fly ke italy sana bebaru ni, katanya vaksin tu tahan setahun jer.
dan, kalau kena bayar sendiri sekitar RM70 sekali. hmmmm takderla mahal nau kan.
tapi, kalau aku x6 penggsaaannn gaklasengihnampakgigi.

2 comments:

mya said...

remember NGO dah paksa aku gi jab. insyaAllah isnin gi kot

TiNiE said...

mya : dah ado ni, pegi jerla...

heart my community