Followers

May 27, 2010

diriku di usia 52tahun....errkkk

jenjalan blog adikipo, tgk dia bikin entry ni.
apa lagi, kasi xperimen sama diriku jua.
layansss.....

Hey,

Look at me in 20 years from now!

Make yourself older

10 comments:

SYAbAR said...

hik hik hik... mcm rupa mak kau pun ada, rupa akak pun ada....

Diamilikku said...

sone buat jugak kak tin...tapi tak mau post kat blog..huhuhu...nampak tua benor...ngan garisan kedutan yang ketara gitu...serraaamm makk ok

Blue Roses said...

masih anggun lg kak... dun worry.... ahaks.... :)

atty's said...

wah tinie ..menten anggun je..

ietafakyra said...

haaaiiibbbaattt! ala2 senyum datin gitu. nnt sy jugak mau try tgk cemana ghoopppaaa i. :D

TiNiE said...

syabar : kekeke agak kelakar kan...kihkihkih

sone : alaaa nama pun dah umo tuo sone, kena terima hakikat...hahaha

ernie : kita tggu di umo sebenar sok..wakakaka

atty's : anggun masih ek kak..hihihi

ieta : weeeee datin pun datin laaa...insya Allah amin amin amin...

payiet said...

muka ko menggarang kak bila dah kertu, tatoooooot

mya said...

nak buat jugak la nanti hehe

s2m3r said...

tini..masih cun

TiNiE said...

payiet : kata pun skang aku menggarang gak..sampai ke tuooo laaa menggarang...heh

mya : buat jgn tak buat...

ila : heheheh tq tq

heart my community