Followers

May 24, 2010

deco bersama eric versi puspanita bnm

ini cerita hari jumaat bila tah. laaamaa gakla about 2-3 weeks ago.
ke 2 minggu sudah. hmmmm lantakkan sana.

kebetulan, hari jumaat tu aku tak bawak beg duit uolls.
nangissss takleh gerak kemana-mana.
makanya, tapau jerla lunch kat kafe. hutang. bayar ujung bulan.
sob...sob...

tetiba teringat, hari tu gak ada event by puspanita.
diorg jemput eric leong deco deco deco.
tanpa rasa bersalah, zasss jerla ke theatrette sana.
mmg tak menghampakan. tak sesia aku korbankan lunch hour aku.
gelak jerr sepanjang event berlangsung.
sgt kelakar ok ini org, mmg tak menahan gelakkk jer aku.

ada 8 points sblm ko stat nak deco rumah kau.
8 points tu mmg aku tak kesah, since aku fulus lufus dah nak deco deco bagai.
aku just focus dkt presentation dia jer. kekekekeke.....
ko mmg kelessss eric!!!

eric1

:: sblm dipanggil naik ::

eric2

:: seeenyooommm jer ::

eric3

:: dah THANK YOU sekian ::

tips on deco deco deco : klik sini

2 comments:

payiet said...

eric seperti gergasi la besar kemain, pastu mana aci kak buat masa taim smayang jemaat, kaum adam tak leh pi la

TiNiE said...

payiet : ko kena terima hakikat, ni arrangement by puspanita, makanya kaum2 nita jerla...sila berpasrah eh

heart my community