Followers

May 05, 2010

Lann A to Z : Diari Hati


baru-baru ni, aku ada terbeli cd si Lann A to Z ni. FYI, aku adalah friend dgn si Lann kat FB. walaupuunn tak kenal secara in-person kan. tapi, aku rasa untuk artis-artis kat mesia ni, lebih baik friend secara direct dari ko create fan page segala. at least, bila friend secara direct dan ko boleh membalas komen peminat/penyokong kau personally bagi aku, itu sudah memadai untuk menunjukkan appreciation.

ok, dalam dok berbalas komen dgn dia tu tetiba dia ada buat announcement katanya album/single terbaru dia sudah boleh dimiliki. aku pun, apa laga zasss bank-in duit dan 2hari selepas tu sampai la parcel berisi CD berkenaan. ada 2 lagu yg dirakamkan semua seperti itek gembo2 versi 2010 dan darjat versi solo. semua lagu-lagu dlm CD ni aku udah khatam abisss. mmg best ooo. bila dgr jer lagu-lagu beliau, otomatik terimbau zaman politeknik PD.



dalam dok kecoh-kecoh pasal CD yg baru kuar ni, tetiba hari Ahad lepas Melodi kuar citer dia dgn wife dia Marcella. alamak...aku ni kata jer minat tapi serius aku tak tau pun yg beliau penah kawin dan punya 3 anak. so, dlm wall kat fb beliau tu pakat-pakat dok tanya dia la kisah sebenar. seriously, sedih ooooo. tetambah mendengar plak lagu peluang kedua (setelah mengetahui kisah dia). gila sedih ooooo. sob..sob.... aku pun, terus gitau ngan dia pasal lagu tu. katanya, itu lagu mmg luahan hati dia pasal kes ni la. takder tempat dia leh luahkan hanya dgn lagu. alahai Lann. hebatnya kamu diuji oleh Allah swt. apa yg aku dan penyokong-penyokong lain boleh katakan, hanya bersabar jerla.


ada jugak aku google kisah dia ni dulu. so, dapat jugakla baca dan tgk pic wife dia tu. paling sedih 3 org anak perempuan yg dah lama tak bersua muka. haihhh sedih sedih. personally, apa yg aku harap kasih sayang suami-isteri-anak2 antara mereka dapat bersatu kembali. Amin.



kepada sesiapa yg terasa ingin memiliki album ini, sila jgn segansilu SMS kepada no. ini 012-227 6091. kalau nak terus bank-in kan cuma RM19.90 termasuk caj penghantaran (Semenanjung Malaysia) dan tambahan RM5 utk Sabah dan S'wak.

Public Bank : 4098714901 (NORAZLAN BIN ABDUL AZIZ) @
CIMB : 16010007414521 (SITI NURAIN BT DAUT) @
MBB : 162200014038 (SARIMAH ABU BAKAR)

bila dah setel bank in, boleh sms no. hp di atas atau inboxkan jer kat beliau di FB *search Lann A to Z* kasi reference number n address korang, 2 hari zassss CD Diari Hati pasti berada di dalam genggaman dan layansssszzzz......

p/s : niat hati agar en.lann, isteri dan anak-anak dapat bersatu kembali demi kebahagiaan bersama. amin..amin..amin..ya rabbalalamin.


6 comments:

ciK LyndaWawa said...

itik gembo2 lagu zaman saya sekolah rendah..=)

mya said...

bravo atas entry nie kak.
aku pun nak beli gak la cd nya. ermm..

TiNiE said...

ciklynda : nmpk sgt kaktini dah kertu..lagu tu zaman kaktini remaja..auuwww

mya : tq tq..beli jgn tak beli...tak rugi, jadi koleksi peribadi..

Diamilikku said...

hurmm paling sedih kan bila dia kata anak dia yang bongsu umur tiga tahun tu langsung tak kenal dia sebagai ayah..dah tu dia risau anak2 dia tak amalkan islam lagi bila duk sana...emmang sedih kan kak

Anonymous said...

Kak tin sy pun dulu mnt sgt2 a to z...
hehehe... ade lg die uat lagu2 baru erk...
syabas!!! mari nyanyi same2 "itik gembo gembo......."

Unknown said...

minat sangat ngan lann ni.... lps album bang boom bang depa terus menyepi... masing2 membawa haluan... tup tap lann keluar kat tv3 mengluahkan isi hatinya mengenai rumahtangga nya yang karam di tengah jalan... sekarang ni lann dah keluo balik menyanyi solo... syabas lann..

heart my community