Followers

May 10, 2010

2010 - SSSB Family Day : Sarapan Di Mana?


:: kenapa 4 jergarupale ::


smlm, en.nahar ajak aku join family day opis dia kat desa waterpark. pastilah sukasengihnampakgigi!!! sementelah fatihah tak brp sihat, aku pos dia ke klang dgn kakros n achudida. so, yg tinggal 3 org jerla dgn aku.



:: nasi lemak, nasi lemak..mari makan nasi lemak ::


seawal pagi, kita sarap dulu. en.nahar bawak kami kat mamak stall jer. katanya roti kat mamak tu sedap. aku ok jer memana pun. janji perut kenyang suka hati sudah. aku n en.nahar makan roti telur + bawang. budak-budak lak makan sebungkus nasi lemak share 3 org. minom teh tarik n milo ais.



:: konsep sharing is caring gitulove ::

dah setel sarap, perjalanan ke desa waterpark dari umah aku takderla jauh pun. sekitar 10-15min zasssss sampai. TBC…… menari

8 comments:

attyfir said...

elok je 3 badik ..tak gaduh2 ye..bagus lah ..

Lynda @ Speaker @ Rabbit said...

tajamnya bungkusan nasi lemak..he he..

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

tudia model kasut crocs...

iEtaFAkyR@ said...

seronot bila mkan share2 ni, sume rasa sedap n tk cukup jer kan! :D

TiNiE said...

atty : gaduh gaduh jugak kakty...heheheh

speaker : pembungkus dia seorg yg berseni la kot..heh

eza : crocs pasar malam jer tu za..hihihihi

ieta : yezzaa betul tu...tambah2 kalau makan nasi beghidang lauk kampung..perghhh

payiet said...

cukup ke kak, sbungkus share bertiga?

TiNiE said...

payiet : ala, perut kecik memasing. lagian ada order milo ais. air tu la yg diorg sedut tak hengat...hmmmm

Anonymous said...

bgs kak biase kan macam tu dr kecik... xdleah membazirkan... ni kang separuh org anak tu kecik lagi... tp bg makan hambik ko mcm org besar pya... pastu x hbs membazir

heart my community