Followers

May 19, 2010

sama tak rambut kami?

entry ringan di pagi hari

noh_hujan

achudida, sama dak???
tang rambut tu jerla kot...heh


9 comments:

SPEAKER said...

ni mana satu A'ah ni? he..he..ni mesti gi salon yang sama...

:"♥Warnida:"♥ said...

hahahah sma2.....hidung pn dh nk sma2 ngn ewan tu....

Beautiful Disaster said...

sama. sama. saya pun baru berangan nak buat rambut Ryan macam Noh Hujan. hehe.

Diamilikku said...

a'ah kena gi layeredkan sket je rambut depan dia....memang confirm sama 100% lah...silap2 kalau noh bawak jalan org kata anak dia bukan anak kak tin.... :-D

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

ni saja nak tiru ka org mmg kebetulan terpotong pesyen camtu

siti said...

kasi tutop kening baru sama :D

Blue Roses said...

idung pun sama kak?... :)

alladiin said...

yg tengah tu calon AF berapa ek..?

TiNiE said...

speaker : rambut e'ah ori tau...

warnida : kekekekek...

BD : hihihi kelakar kan...rambut sergum..

sone : rambut e'ah kaktin potong sendiri..zasss zasss

eza : tak tiru za, mmg rambut dia lebat dan stret..kaktin potong sendiri, jadila dia lagu tu...

siti : rimas la achu...tutup jer kening, ibu kasi zasss..

ernie : ahaa tula, bila tgk balik..agak sama laaa

alladiin : alamak, takmo la masuk AF en.ashri..kasi masuk polipd mau..hihihi

heart my community