Followers

December 01, 2008

cerita hari sabtu : bowling tournament

ari jumaat kan ada citer yg aku ada tournament bowling...
seawal pagi sesiap sumer org, 4-4 anakku tidak dibawa bersama yer...takbole
so, pada hari kejadian selamat la aku bersama kakak n adik2 berada di tempat kejadian..


sblm event stat, posing2 dulu...
suppose stat kul 10am, tapi ada gakla sorang dua player yg kelewatan....ketukmeje
tapi bukan dari group aku tau....



pics semasa acara....
next entry aku citer detail yer...
esp on score n adakah aku dpt hadiah???fikir


diakhiri dgn gambar yg separa2...hihihihi...sengihnampakgigi
nasibler yer...makan2 di carls jr. *again???*tanduk

4 comments:

Anonymous said...

tini, ko mesti dah addicted dgn itu carls junior... hahahah...

Dj Epoi said...

Salam.....

Buat suspen jer lu...ni
Berapa Score?

TiNiE said...

shaf >> aku rasa la...

dj epoi >> next entry pls...hiks

Anonymous said...

apa2pun itu burger sgt sedap wokey..fries sgt sedap..air bleh refill... hehehe

heart my community