Followers

December 28, 2008

ibu's day out hari sabtu - part 1

arini aku ada plan baik punyer...
memula cam ralat gakla...
sapa nak jaga budak2?...
amal ajak p jumpa farah sblm dia fly balik jeddah...
aku pun mmg tingin banget nak jumpa minah nih...
selalu dok komuniket via facebook, YM or blog jer...
member masa ASMA dulu...

sms ke bbsitter dgn harapan dia ok leh jaga budak2 japsdoa
alhamdulillah dia ok...menari

spt dijanjikan, amal dtg jemput aku seawal 9.30am...
mmg plan nk kuar awal pun...
pas dah anto budak2 segala...
zassss ke midV...
bekpes kat kfc dulu...
sekali plan bertuko...ke umah farah saja kat puchong...

sampai jer apa lagi, adegan photoshoot laaa...
hehehehe layancelebrate


sumer pics di amik oleh balqises farah...esep for gambo diorg tula...aku amik...
minah ni walopon dok preggy menten lawo!!! kenit jerrr....
*pasni hang balik mesia lagi harussla hang belikan kat aku samting kan*ihikhik

2 comments:

Farah said...

Tini,huhu tq byk2 la hang& Amal sudi mai umh aku.sgt terharu ok!kompem paih ni aku beli ole2 utk hangpa.hbq ja nk apa.hehehe....till we meet again no.

TiNiE said...

farah >> hehehe, kami pun kesian gak kat hang..tak pepasai kena entertain kami..tapi kami tak kisah as long as leh jumpa n sembang ngan hang itu sudah cukup weih...aku pun tq gk kat hang..hehehhe

heart my community