Followers

December 28, 2008

ibu's day out hari sabtu - part 2

amboiiii...member aku skang...
kemain lagi...dari kelisa dah hapgred ke suzuki swifttepuktangan
syabasss beti..syabassss...sembah
merasa la aku naik swift...menari
harus jakun sekejap di situ...
sesambil berpk, sebila plak la aku pun nak up keta sendirigarupale
sabo jerla yer zamihartinisengihnampakgigi
jom tgk pics jerlaaa....zassss


curi2 snap interior swift....


pas balik dari umah farah...kami singgah IOI japs...
jenjalan cuci mata...ada gak hasil yg aku dpt...next entry yer...
pastu kami pun bersidai la kejap kat kedai kopi nih...
elok plak tekak memasing nak minum natang nih....
sesambil bercerita berita terkini memasing...
mengadu domba, meratap bergembira...
rasa dah broing, kami pun angkat montot blah laaa....


zasss p amik anak2 kat umah bbsitter...sempat la amal naik kejap...
layan gambo sekitar umah aku yg berselerakan nih...
apa2 pun mal, lengkali kalau free2 kita kuar lagi ek...
yg penting hang dtg amik aku...
aku insya-Allah ok..sesekali kan...peluk
tq bebeh....

4 comments:

amal zuriyati said...

oit, masa bila dan amik gambaq keta ni. tk sedaq pun..

payiet said...

ayok la auntie tersebot tannak meninggalkan henbeg nya walaupon tgh mendokong bayi kan huahuahua

TiNiE said...

amal >> masa hang boh minyak...

payiet >> henbeg itu menjadi kegilaan sumer org..itu sbb tidak di tanggalkannya..heheheh

amal zuriyati said...

untie tu dah nak blk tp dok nak bergambaq lg sbb tu la beg setia di bahu...kikiki

heart my community