Followers

December 29, 2008

samakah???


balik dari umah kak ros smlm...
tetiba somi memulakan bicara...
seraya mata aku dah nak tertutup...
yerla, dah kul 10.30pm time tu...

dia gitau, ari sabtu lepas...
tengahari, sekitar kg. baru...
nak lunch katanyer...
sedang dia duduk...
dia perasan la ada sorang mamat lalu bakang dia...
menuju ke motor mamat tula...
tetiba dia cam perasan mamat tu stop n stare kat dia...
dia pandangla...kot kot dia jua mengenali mamat tu...
ishk, dia tak kenal...dia tunduk balik...
tapi perasaan diperhatikan tu masih tebal...
dia pandang lagi kat mamat tu...
mamat tu masih dok pandang maut gak kat dia...
adoiii...cuak nya, apsal la mamat nitension

harusla dia kekecutan jua di situ...
apakah salah dia...
sekali mamat tu bersuara...
"kau ni akmal ker"....
somi membalas "hoh, bukan aah..."
mamat tu tak puas ati "bukanka,.. muka sama..."
somi kata lagi..."bukan...."...
zasss..mamat tu pun blah ngan pasaan tak puas ati...

aku usik somi, kata naper tak ngaku yer jer...
pehtu tanya ngan mamat tu, naper??? nak amik gambo ker???...
hehehehe....

so, teori dj epoi dan ada sebilangan family aku yg kata muka somi cam akmal rizal tu...
ada la kebenerannyer, sampai org luar pun tanpa segan silu boleh p tanya somi direct...
huhuhuhu...yg penting akmal rizal takderla glam sgt pun...
*matikla kutuk akmal rizal* ampuuunnnnsembah

10 comments:

fazemy said...

akmal rizal tu sape kak?sowi x kenak jugak..hehehe

shaf said...

yr..siapakah akmal rizal itew...

TiNiE said...

fazemy n shaf >> tak kenal takper dok dendiam...hehehe akmal ni dulu pemain bola sepak kedah..pehtu cam dah ala2 terror diserap masuk ke pemain kebangsaan so skang dah jadi pemain sangor kot..tapi yg nyata dia pemain bola sepak laaa...

Beautiful Life said...

Kira laki hang ni boleh jadi glamour la kalau org minat bola....hehehe

shaf said...

ok..pemain bola sepak..ermm...aku x minat bola, patut x kenai...tp sure somi mu hidungnya kembang kempis...

TiNiE said...

nuwal >> idak la glam pun..seseblum ni dah ada org tego rupa paras dia cam si akmal tuh...tapi ni sampai ada strangers mai tegoq kira menakuttkan gaklaa...

shaf >> yeap, sapa tak minat bola takkan kenal sama itu akmal...

fazemy said...

ooo pemain bola rupanya...seb baik muka tak sama dgn mawi..nnti ekin kata laki akak laki dia. hahaha

runescape gold said...

i agree your idea ! very nice blog

我爱麻将网 said...

Read your article, if I just would say: very good, it is somewhat insufficient, but I am

still tempted to say: really good!
Personalized Signature:面对面视频游戏,本地棋牌游戏,本地方言玩游戏,打麻将,玩掼蛋,斗地主,炸金花,玩梭哈

intelligence said...

gucci
gucci bag
gucci handbag
buy gucci
gucci wallet

heart my community