Followers

December 24, 2008

kisah anak-anak...


since bbsitter kat spital lagi...
anak sulung n second aku kan aku pos ke klang...
umah kak ros...
smlm, adik aku dida sudah anto gegambo diorg bergumbira di sana...
amboiiii, kemain lagi kan...
lepas bebas...kalau kat umah aku nih susah sikit...
nama pun umah tinggi kan...
umah kakak aku tu umah teres, nak nak plak taman permainan bebetoi depan umah dia...
harusss la bergumbira jer diorg...
sepupu diorg anak kakak aku tu pun sebaya jer...
bess la ada geng...
jom layan mms yg aku dpt tu....



sarah, aaliyah, ain dan aina

ishk..ishk..ishk anak sapa la neih??

tapi smlm sarah sudah menyentap...
ceni kisahnyer, adik aku nak wat YM call...
so si sulung ni sudah standby la nak ckp ngan aku...
sekali ada technical error...
so, tk dpt laaa...
kakak aku plak wat 3G call...
sekali lagi takder rezeki...
line 3G kat umah aku udah ilang...
sudahnyer ckp mulut jer...
suara dia ala2 bergetar gitu...
udah sayu2...aku ckp la kat dia..
'esok (arini), pas ibu abis keje..nanti long anto kakak n adik balik ok?'
slow jer dia jawab 'ok'...
pehtu ckp plak ngan si tengah...
suara si tengah menten gembira jer...hmmmm

8 comments:

KuntumMarjinah said...

hahahh....ang tau ak...sal smlm smbngan cita si sarah..mmg frist tu dia dok syu nk blik tau..

lps tu aku pn pujuk la bg mnum air milo la apa la..lps p la tido...2 mlm klu tak alia yang tido hujung tau tapi smlm sarah lak yang tido hjung adik dh tido msa tu..so sarah mcm terpksa pasrah la...lpa tu lak..ok la kn...mai2...kak loih p lak tido sblh sarah hahahha..

aku dok tenet msa tu..tba2 aku dgr ada suara syu dok teriak hahahhaha...sarah teriak plk..aku pn heran la...tnya sarah knpa sarah ngis lagi ...dia diam...aku pn pujuk angkt la dia mai kat tilam aku..hahhah rupa2 nya dia tak mau tido tpi kak ros hahahha

aku ngan kak ros dok lawan gelak lps tu hahhaha..ingtkn syu lagi hahahha

TiNiE said...

aku rsa dia seriau kot kat kak ross...ala2 mak tiwi gitu kan..hakhakhak

Anonymous said...

hampa dua memang myVI ataupun KEY PAD LOCK LAK..LAH!!!!

KuntumMarjinah said...

alamak kak tini
hahahhaha mak tiri...

aduyai tngisan anak tiri btl hahahha

TiNiE said...

hak hak hak..nasib, nasib...weih bes tak perfume baru aku..nanti hampa mai aku nak ciwi!!!

Anonymous said...

mahai dak aku baru bagtau abg aku nak beli perfum baru..berapa det wei

Dj Epoi said...

Wow...!!!! dah lama Gua tak nengok Aiskrim cam tuh!!!!! Ais krim Malaysia kan..hehehehehehe

TiNiE said...

dj epoi >> yezzaa..kakak mie kata eskrem mesia yg makcik kat umah dia jual tu mmg gebu pone...sodapppp...2kupang sebatang

heart my community