Followers

December 16, 2008

CUTI-CUTI MALAYSIA - Gua kelam 2, Perlis

ketapi dah gerak menuju ke gua....

sekitar lam gua....


selepas journey.....

kesimpulannya enjoy, cuak, cemas pengalaman baru....

9 comments:

siti said...

najihah cam nmpk sesotu jer..saspen

TiNiE said...

hak hak hak masa tu kat kedai makan aar..nampak ayam guring kot...

naja said...

tini.. best la gambar tu. semua kaum wanita jeee.. heheheeh! sedondon gitu

Diamilikku said...

haiyyaaaa..
ini pun gua belum sampai maa...;
ishhh memang nak kena kak tini nih..
duk sibuk2 masuk kawasan org yang tuannya pun belum jajah lagi..
nampak sangat kan tuannya tu mcm lembab kan...

TiNiE said...

naja >> ari kejadian abg ipaq aku jerla lelaki di situ...

sone >> mmg mmg tuan tanah adalah lembap kerana blum smpai di tempat2 yg akak sudah sampai..yeahooo

Deqna said...

ramai nye kenit2 dalam rombongan ko nie.. kiut jer...

TiNiE said...

dgn2 bb fatihah aku hangkut naik ketapi gua kelam tu na...

Izzasaiful/Ibu Hanna said...

Hi, Tini..
ingat kita lg tak? Iza, rumet Kak Yatt masa kat Poly dulu..
pe habaq?? wah..ramai heroin hang..!

ehh..Gua Kelam dh ada train ka?? wah! sudah majuu..last 2 yr kitorang masuk jln kaki je dlm gua tu..berpoluh acik..!

TiNiE said...

hai iza, ingatt...hah dah ada train..walopon naik train..berpoluh gak..pasai kena tggu one trip before balik dulu, then baru leh balik...tapi xperience yg mengujakan...

heart my community