Followers

December 04, 2008

cerita bateri - continuation...

laaa..tak abis2 lagi citer bateri keta nih...tension
tension hoccay...so petang balik keje...
somi sampai zasss p kedai yg aritu kami pegi tutup tu....
dah sampai sana...bnyk plak laaa pilihanadus
dah pening plak paler nak amik yg manafikir
aku as usual jadi potographer jerla...
yg deal somi ler...
las las dpt la seketoi...
BOSCH S4 (60) RM180 seketoi.... *rujuk gambo tgh*
haaaaaaaa...what a reliefdoa
so skang kena tggu la plak bila keta tu leh siap...
pasrah lagi...


haaa..dah nama kedai pun BOSCH automative retailer kan..haruss la melambak cap itu jerr...pilih..pilih...

3 comments:

tarot said...

So many lovely chirldren.

TiNiE said...

thanks tarot...

shaf said...

weh... senang jer pasang itu bateri..aku jamin somi kesayanganmu pandai pasang..maka minggu depan kau dah tak merempit dah!

heart my community