Followers

December 01, 2008

don't cry for me ARGENTINA....


aiyoooklaaa...tajuk mmg la tidak menepati isi kandungan cerita sebener....
kawan cum ahlimajlis cum SE cum MO = mrbots...
baru pulang dari US...
lama ok dia pi....rindu
dan sependaratannya dia di mesia....
sekonyong2 jugaklaaaa aku dan memember opis yg lain dpt cekelat...
aku nyer yg cap AMERICANA itu...
itu sekotak just for me ok...not for enibodi else...
no..no..no...takbole
2 big bag of hersheys tu jer dibahagikan tidak sama rata kepada org lain...
hahahahahahagelakguling
harusla kroni dpt lebih kan...tq very nice mrbots...peluk
alkisah cekelat AMERICANA itu sgtla unik...
ia mengandungi 13 benda yg menarik di US...
antaranya...tuuu yg aku pegang tu..statue of liberty...
haaaa...teleyo dak???lapar
meh sini meh...aku kasi....siul

6 comments:

Dj Epoi said...

Salam......mai la..ckit woiiiiiiiiii tak aci ler ,Gua tgk dalam tu...banyak tu.....!!Org kecik2 mana tahu makan cokelat bebanyak...hahaha

TiNiE said...

no..no..no... *sebenaqnyer dah abis dikejekan budak2 tu*...

payiet said...

kak tin, kalo ko pi amarika , belikan aku satu kotak ek kuikuikui

TiNiE said...

payiet >> uuuuu i love too..NP

Anonymous said...

Slurppppppppp...sedapnya coklat k tinie oiiii...terliuq tgk..bg la sini ckit...kesian baby dlm perut dh meleleh air liuq...nk harap Dj Epoi tu asyik dok beli coklat utk hero2 dia ja...mak hero dia x bg pun...uwaaaaaa

SUKED

TiNiE said...

hahaha kesian sue, FYI masa publish entry ni..cekelat tu dah pun habisssss...takpa2 nanti ada rezeki kaktini beli lain naaa...

heart my community