Followers

December 24, 2008

apa hasil yg aku dpt??? *my retail therapy*

takderla mender pun...
adik aku sibuk nak perfume...
pasai perfume dia aritu aku udah kasi mak aku...
aku janji nak beli lain kat dia..
tapi wit dialaaa...
dah alang2 kan up gakla aku se'bundut'...ihikhik
hehehehe


miracle n hypnose by lancome...murah jerk ada offer baiknyer kat sogo skang...sesapa teringin nak perfume baru moh la kiter ke sogo...setan


bukan pasai apa...nak kan free gift nyer jer...tapi kira oklaa..dpt miniature n sample2 perfume...nyum2 leh pst..pst perfume barucelebrate


11 comments:

Anonymous said...

perfume.. my favourite... aku dulu pakai miracle tu sampai 3 botol...masa zaman mula2 kerja la..now dah gila ngan ESCADA..ermm... nasib baik hubbyku seorg yg gila perfume gak.. so, dia xde la marah2.. hahahaha....

p/s: aku pernah shopping perfume kat Jusco, aku dapat lebih dr 10 sample perfume, 4 drpdnya adelah miniature.. amacam, terror tak aku bodek itu salesgirl?

TiNiE said...

wuuhuu...bes tuuu..aku gila gakla perfume...tapi aku jenis tak stick to one...walopon yg aku penah pakai tu mmg wooongii...seboleh2 cari yg lain plak selepas tu...tapi bergantung pada keadaan poket gaklerr..heheheh

Dj Epoi said...

Gua sker gak......tapi tak lah mahai cam korang nyr perfume.....Gua pakai jenis Minyak ATAR !!!!! tahu tak minyak ATAR? sebotol baru rm 5 heheheheheeh..........wangi ohhhhhhhhhhhh.......

TiNiE said...

wuih...kayer tuu pakai minyak ATAR...yer yer yg penting wongiii...

dats it said...

beb..semlm lupa lak aku nk inspek..
lam kotak tu ada tuib 2 ketui tu aper beb..??losen ker showel gel

TiNiE said...

ooo..dedua la..losen n shower gel..

dats it said...

wooo..bes2..nyesal aku x rembat ko nye...heeeee...

TiNiE said...

laaa..sapa soh ko tak mintak...*kalau mintak pun tak kasi kot* hakhakhak

suked8787 said...

K tinie, Dj Epoi tu bukan pkai minyak wangi...tp dia mandi minyak wangi...kalu boleh atas kapla pun nk semboq jugak...pastu perfume pmpuan pun dia blasah slamber ja...hantam saja la....janji wangi katanya...

TiNiE said...

suked8787 >> ye ker sue..kantoi!!! hahahaha

Anonymous said...

ermm aku dulu suka kumpul perfume.. ade dekat 10-11 jenis..sekang kurang sket..sebab penuh almari make-up.selagi x habi pakai yg 3-4 jenis tu, x beli la yg baru...hubby plak x bagi buang botol2..buat collection katanya... hehe...

heart my community