Followers

December 26, 2008

kami ke Taman Melati...

kami meneruskan perjalanan ke taman melati sekitar jam 4pm...
sampai jer terus terjah apa yg ada kat umah mak ndak tu...
sekali makndak gitau ada kek...lapar
nyum..nyum yg penting chocolate indulgence from SR...
achu cik yah yg beli....
special for anak2 buah yg dtg nih....menari
jom layan pics jerla...


gambar otw....
sekitar lam umah mak ndak....


da cake...
kanak2 riang ria dpt makan kek...sodappp....


gambow2 gewdiksss....

thank u to achu cik yah pasal da cake...
thank u tok ndak pasal layan da kids yg hebat melasak itu yer...

p/s achu tie, tak sempat lagi kami p tgk bb...nanti nak ajak abg nahar sekali, xmas dia keja....

7 comments:

fazemy said...

Taman Melati mana ni akak? Umh saya kat tmn melati jugak:-)

TiNiE said...

fazemy >> taman melati kat kl ni rasa satu jer..kat gombak...

fazemy said...

Kat situla rumah org..hehehe

TiNiE said...

errmmm..katner?? umah makndak akak ni kat persiaran taman melati...no 66

:"♥KakAsHi:"♥ said...

mcm ku knl jer ensed yang wrna putih tu

hahahhahha.....^_^ interprem jgk hahahha

farell said...

indulgence choclate cake ke tue...
wahhhh... i like that....

TiNiE said...

farell >> yeap..marvellous!!!

heart my community