Followers

December 26, 2008

gambar2 fatihah terkini...

atas permintaan auntie mieza (skypers)...nah aku boh 2 ketoi gambaq dia...

rindu

ni plak sian..masa dia demam panas giler....dah tgh malam...aku dok mengadap dia tak tido...dok letak air kat paler...sedih

6 comments:

shaf said...

siannya..camner leh demam panas... Lyana so far ade la demam, tapi x la panas sgt...tu pun aku dah susah hati...

shaf said...

siannya..camner leh demam panas... Lyana so far ade la demam, tapi x la panas sgt...tu pun aku dah susah hati...

TiNiE said...

hmm..kalau ikut kejadian, aku rasa sblm dia demam kakak dia yg no 3 tu ketuk ngan remote astro..meraung tak hengat dia..huhuhu kesian

Dj Epoi said...

Adeiiii...Adeiiiiii

he.he.he...tuler budak2 ler katakan.... nasib baik remote control......kalau dia guna lesung batu...lagi la....hahaahah

TiNiE said...

dj epoi >> huhuhu...sadis tau masa p tgk dia meraung tu..sekali si sulung gitau yg najihah ketuk ngan remote..mana kawan tu tak meraung..masa tu fatihah lam walker...

shaf said...

adoi... kak dia ketuk ngan remote.. ni mesti kes tak puas hati adik dia tgk channel lain... sian dia nangis.. aritu, Lyana nangis jerit2 masa aku kat kg pun, kesian aku tgk... daddy dia pujuk baru diam..bagus Lyana.. tak susahkan Mummy dia.. hahaha

heart my community