Followers

December 31, 2008

budak kegemaran ramai...

ini budak namanya najihah nur'alimin...
skang menjadi kegemaran long, achik n achu dia...
nak kata baik sgt tu tak taula...
sbb kalau dgn aku n bb fatihah, dia adalah sgt di luar jangkauan otak normal berfikir...
aduusss.....

gambar2 ni sumer diambil masa long n achu kidnapped dia
pas anto sarah n aaliyah...
diorg kidnapped dia bermalam di johan setia, klang...
sggh seronok ini budak...
segala apa yg dia nak/yg dia tak kata apa pun org kasi....


sesi memilih cd/vcd/dvd...pandai ke tu pilih???
amik citer apa pun...
gambo tgh yg berselimut bagai itu adalah semasa...
dia di kidnapped plak oleh achik balik kg bebaru ni...
kesimpulannyer skang dia adalah juara carta antara anak2 buah....
sekian.

8 comments:

fham5579 said...

cute anak k.tinie nih...pendek kata semua cute2...heeeeee

TiNiE said...

hihihi..cute ker pun anim ooi..blemoih jer sumer...tq tq

AQisH said...

brp org dah anak tini. .kiut2 semuanya yer :)

TiNiE said...

aqish >> dah 4 dah kak..sumer pompuans...kiut la sgt..pangai pun kiut2 gak...

jordan shoes said...

where you come from!

我爱麻将网 said...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!

贵阳川麻将 said...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
Personalized Signature:金陵热线棋牌游戏中心,名城苏州游戏中心,云南信息港游戏,彭城视窗棋牌游戏中心,江苏互联星空棋牌游戏中心,广西休闲游戏中心,安徽棋牌游戏中心

technology said...

louis vuitton speedy
louis vuitton wallet
louis vuitton purses

heart my community