Followers

October 16, 2008

tetiba aku terlencong ke lain....

smlm petang..masa otw nak balik umah dari opis...ujan maha lebat...tup2 adik aku call takleh balik sekali pasai dia kena setel keje...alamak cemana nih..sapa nak pegang fatihah karang...pehtu roger somi plak...dia pun lambat lagi nak balik...las las aku mintak permission dia nak g OUG jenjalan japs sementara dia nak balik...dia ok jer...




muka boring jer terperangkap lam jem...sib baik minyak full...


sudahnyer ke overseas union garden....

sepanjang jalan gasing tu....keta q amat...mmg jem laaa...padahal masa tu blum kul 6pm pun lagi...yg geram nyer tu...jalan sebelah sana nak jumpa keta sebijik pun susah..means clear...hmmm...kalau dah ari ujan ceni laaa.....redha jerlaaaa


p/s bought something for 'her' n my ppgals dpt lagi baju tema pepel...haa, pepel??

2 comments:

aramis2177 said...

waahhhhh...hujan!!!aku kalau sok2 balik sana...kalau ujan..tinginnyaaaa nak main ayaq ujan....huhuhuhu..sini xmerasa wehhhhh.....ada laa 2/3 kali aku merasa ayaq ujan lam mimpi...sian aku!!!!!huhuhuhuhh...hopefully aku xngidam nak main ayaq ujan dah laa peknen2 nih....kalau dak..haru laki aku!huhuhuhuh

TiNiE said...

farah >> apa yg aku leh habaq kat hang..sabaq..sabaq bnyk2...naaa..take good care of urself dear...

heart my community