Followers

October 16, 2008

sesi bertemu blogger....

cheyyy....io io ek...haaa betoi aku dah ada follower yg minat ngan blog aku nih...ishk.. ini bro ngaku sendiri ngan aku...dia sker jer follow blog aku....hahahahaha... *ampunkan mie pon..anggapla ayat2 tu pon tak baca*


da food...

tujuan utama perjumpaan ini adalah kerana ingin pergi ke digital mall kerana lappy bro ni sudah kong *walopon baru 2 bulan beli...hampess nyer acer* ... pehtu kedai yg dia beli tu pun very tidak mesra pelanggan laaa....mmg hampagas...sian bro aku ni...sabo ek pon...lengkali kita jangan beli kat situ lagi... *mcm la leh beli lappy hari2* hehehehe....


ini dia...DJ EPOI...

4 comments:

Dj Epoi said...

Salam....

Macam2 lah kau Mie...ader jer sok..sek..sok ...sek kau....,Apapon tnks temankan kita pi hantar Loptop Badigol.o.o.ol tu....
Buat rakan2 sumer..mmg Kedai ACER kat tinggkat dua DIGITAL MALL PJ....memang hampeh...mendukacitakan...kalu aku tau nk jadik camni...mampuih aku tak beli Laptop kat situ...Meh Ramai2 kita bannned Kedai Tu...amacam?

MariaFaizal said...

Ok, notes taken. I'm just gonna check the 'kedai' out soon.And, I'll tell them/him/her straight to the face if svc still 'mendukacitakan'

TiNiE said...

kak kimie >> thanks

MariaFaizal said...

Tinie, you've been TAGGED under my entry 'TAGGED by Sue Mutalib' :)

heart my community