Followers

October 19, 2008

se half day wif my big bro...

petang khamis abg sulung aku aka zamri osman bashah aka bang chaq (pasai yg paling besaq hehehe) sudah meroger aku...dia sudah ada di KL...setelah penat lelah guide dia..makanyer sampai la dia di Taman Jaya putra stesen...aku pick up....esok jumaat aku half day...ada misi yg aku nak tlg dia setelkan...

pepagi jumaat zasss p seri kembangan...mines waterfront business park...kami sampai seawal jam 8am...walopon opis yg dia nak terjah tu hanya akan beroperasi pukul 9am...luckily ada tpt makan yg chumil..kami pun isi perut dulu sesambil membuang waktu...tpt kul 9am kami pun zass ke ting 9...jumpa la frontline itu company...memula aku cam nak hangin gakla ngan itu minah...tapi las las dia membantu...everything went well...my big bro tu amik tiket 11.45am zasss balik penang....dan aku pulang ke opis untuk acara governor's open house...dan malangnyer aku mmg takmo amik any pics pun during that event....sekian,...kesian...

  • da company...tak tau motif motor aprilia tu kat situ... SmileyCentral.com
  • bang chaq keboringan..eventho that com have 2 pcs wif big lcd monitor...but it doesn't connect to da internet SmileyCentral.com
  • his n mine

2 comments:

MariaFaizal said...

Awat x dak gambaq abg Chaq?...Co tu buat apa ya Tinie?

TiNiE said...

kak kimie..gambaq bang chaq yg sipi2 tulaa...company ni sub TM..bang chaq jadi reseller for blue hyppo..i guess..for sure jadi reseller for product TM laa...

heart my community