Followers

October 22, 2008

di suatu petang semalam...

dlm keta pas amik adik aku kat tpt keje dia...otw nak p amik da kids kat umah bbsitter...adik aku memulakan perbualan...

achik : kak, ada kawan aku india lelaki dok sibuk tanya nak boh nama kat bakal anak dia (mungkin lelaki) start ngan urup A...aku pun terus jer...Aamir Khan...pehtu mamat tu kata takleh la...pasai Khan tu nama family...mamat tu nama Arivoo...

aku : pehtu..

achik : aku sambung lagi...ooo bistu...haaaaaaaaa...amitabh bachan....member aku kata lagi..ishk u ni..saya siyes u main2 plak....pehtu las las aku sajes kat dia abishek bachan...haaa kan stat ngan urup A tu...tapi member aku kata takleh laaa....

aku : hmmmm...esok hang habaq kat dia aku sajes nama Arumugam Arivoo...ok perrr stat ngan urup A gak kan.... *ngeh*

2 comments:

MariaFaizal said...

Mungkin Arokiasamy ? Mungkin tidak.Yes Tinie, Adam still in diapers coz dia nih berat mulut nak ckp.Tanya byk kali pun dia x kan ckp nak business 'kecik' or 'besaq' Payah sungguh...

TiNiE said...

hahaha...nanti tini gitau adik soh gitau kat kawan dia tu...takpala kak kimie...as long dia hepi sudah..tak meragam...

heart my community