Followers

October 06, 2008

gegambar sekitar cukur rambut fatihah...

aku balik awal aritu sblm raya ada agenda lain...nak menguruts sempena pas bersalin...3 pagi berturut2 selamat la aku mengurut dgn tok bidan yg bernama mak rahmah...org tetua kan..bnyk la dia nyer petua...nasihat..ilmu yg diperturunkan semasa 3 pagi sesi urut mengurut aku tu..dan bb fatihah pun selamat digondolkan..dah kena gondol ni sejibik ayah dia..botak...tak ketinggalan ada peristiwa klako telah terjadi..nanti aku pos video peristiwa tu...aku paste gegambo jerla yer...

bahan2 dan tok bidan...

rambut fatihah punya lebat sampai kena gunting dulu baru leh cukur...

dah macam 'belalang' nujum pak belalang....

boleh plak terlena org dok bikin paler dia...mmg kaki tido...

hasilnyer.....

4 comments:

aramis2177 said...

aduhhh....siannyaa tihah nih....dah botak sudah......
tp pipi tembam dia tuh bagai dipam2 nooo.....huhuhuh....boley lak ghalit tidoq masa org cukuq pala dia.......iskk...iskk...anak sapaaaa laa tuh!

TiNiE said...

haa tula farah...tapi rambut dia cam cepat ja tumbuh balik...mmg lebat...

Diamilikku said...

kak tini..
berapa dah umur bb fatihah...
chubby nyer..
ehh..
bukan ke masa cukur kepala mak bidan tuh akan baca2 ayat bagi bby tido..
untuk memudahkan urusan...
sebabnya masa cukur rambut alesha..sone ada tegur..ishhh tido je alesha nih tau...terus kena marah..
mak bidan tu cakap dia dah baca something nak bagi alesha tido...

TiNiE said...

sone >> masa dia kena cukur tu umur about 2months...pasal jampi2 kasi dia tido tu kak tini rasa tak kot...ikut mak bidan la kot cemana..

heart my community