Followers

October 11, 2008

rumah2 yg diterjah itu ialah....

rumah pertama kami terjah ialah umah kak zaidah di wangsa maju, seksyen 6...aku pegi hangkut sumer anak2 aku...bersama adik aku...somi kerja la plak ari2 sabtu ni kan...dah oleh kerana nak gak menyaut seruan ahli marhaban yg lain aku gagahkan jua...sampai umah kak z around pukul 2pm...menunya soto n mee kari...pergh...sungguh marvellous ok...mmg tak rogi...dan biskut almond london ostolia menjadi santapan wajib pada saat itu...pas makan soto...aku rest kejap, lepak2...chit chat chut...gosip2...makan maruku...sesambil tinjau2 anak2 aku yg sungguh laaaa lasak itu...haaa masa aku sampai lia n family pun baru sampai...kami tunggu lagi 3 ahli majlis marhaban, mas n family...yan n hubby...shah....dah diorg sampai jer aku pun up lagi sepinggan mee kari...fuhh...mmmg melethoppp!!! tq kak z....laaayaaannn

wajah kegembiraan nak pegi beraya...

4 beradiks...

kuih2 dan main course untuk ari itu...yummy

mereka2....kelihatan kelibat tuan rumah yg sggh kebizian....

lagi ahli majlis...

kenangan di rumah kak zaidah....

No comments:

heart my community