Followers

October 29, 2008

jom..jom...belek kete jom...

tengahari tadi...aku bolos dgn si bots n kak jue ke MOFAZ....nak ngamik jazz kak jue...sesambil tu aku belek2 la jazz baru yg ada kat showroom tu...perghhh...kalaulaaa...aku tekankan sekali lagi kalaulaaaa....aku mamfu....mungkin akan kumiliki jua sejibik jazz...tapi apakan daya...wat masa ni aku lum mamfu....nantilaaa...insya-Allah..ada rezeki tak kemana amin....lunch beli drive tru mekdi sri damansara sajer, sbb petang kang ada makan2 kat opis ni haa...open house opis aku sempena raya2 terakhir nih...hmmmm makan lagi dan lagi..dan lagi...

pandangan dari luar....
1. en bots adakah anda jua teringin???
2. posse maut.... *ngeh* ngamik gambo jer jadiklerr...

da jazz...

da price...hoh, ada bran..??

5 comments:

Dj Epoi said...

Salam.....
Mmg Sesuai bangat dengan Saiz cute Mie tu..hahaahahhah Inshaallah.

Usaha Tangga Kejayaan

TiNiE said...

hahaha..ada ada saja...

MariaFaizal said...

cantik nya jazz kala blue...

Anonymous said...

InsyaAllah kalu usaha simpan duit lebih ckit...pasti dapat punya...silap hrbln lg POWERRRRR dr keta tu...

SUKED

TiNiE said...

suked >> power ke pun keta skang ni..harap ekzos jer kot besooo..

heart my community