Followers

October 28, 2008

idup anda takkan senang kalau....

katanyer dulu dgn adanya natang ni idup akan smooth n easy kan....tapi kalau ko tak topap tadek gunanyer gak...masa otw p umah hadzrami n roslina tu...aku terpaksa tempuh tol yg bertol2...oleh kerana ko tak topap tng ko..makanyer harusla ko membayar dgn tunai di lorong2 tunai yg penuh ngan q...nasib ko la kan labu...belen tng aku skang tinggai 2posen...huhuhuh...tak sempat loorr nak terjah memana atm nak topap....sabo jerlaaa....

sesambil tggu belen...leh gak tayang gelang baru tu kat tol gal...hehehe


masa otw balik plak...ada insiden yg seram dan kelakar gaklaaa...sarah n aaliyah berdua kat bakang...najihah di depan ngan adik aku...memula sarah dah ckp yg ada 'spiderman' lam keta...aku ingatkan spiderman yg dimaksudkan tu patung ker kat keta bakang ke kan...so, aku wat derk jerlaa...sekali aku pasan yg mereka berdua senyaaappp jer...tup tup aaliyah menjerit 'aku nak turun!!'...hoh, sudah....adik aku pun toleh la ke belakang...2-2 badik tu bersempit kat bakang seat aku...duduk tercorok kat situ...rupa2 nya spiderman yg dimaksudkan tu adalah seekor spider @ seekor kalkatu jer pun (aku takleh nak make sure natang apa..pasai aku tak nampak betoi2) huhuhuhu...katanya power puff gals...tapi penakut hamat!!!.....

kakak kepucatan sambil adik semunyik bakang kakak..takut akan 'spiderman'... hahahaha

2 comments:

Anonymous said...

K tini..amboi lawa betui gelang...liplap2..gitu

SUKED

TiNiE said...

hahaha..iyala tu sue...

heart my community