Followers

October 29, 2008

open house HCDC....

sehingga entry ni ditaip...majlis masih berlangsung...saja jer aku kuar awal...perut cam tak lapar sgt...dah abis amik gambo sumer...terus cam kenyang jer perut ni... *errkkk..leh caya ker amik gambo jer perut leh kenyang??* .... blasah tgk gambo jerla yer....



betoikan aku kata...tgk gambo jer dah kenyang kan...


staff dari KMC pun datang..meriah...



1. kak la, alexa, kak jue n aku
2. aku n kak arni.. aku amik yg tu jer lebih kurang...kenyang sey!!
3. alexa, kak arni n kak jue...errkk, sumer manager laaa... *oh ini hanya berkebetulan saja tidak ada kena mengena ngan pangkat atau darjat...* hua hua hua...

3 comments:

Dj Epoi said...

Salam....
Kau ni update... ngalahkan reporter CNN
Apasal tak nak jadi reporter skang?

MariaFaizal said...

Tengok gambaor dah lapar balik :)

TiNiE said...

dj epoi >> tula pon mie baru habaq kat member mie kata mie ni kalau updet blog ngalahkan CNN..hehehe layan jerlaa...

kak kimie >> betoila kak kimie, dok tgk balik gegambaq tu rasa nyesai plak tak makan bebetoi..ngah lapaq nih.. ishk

heart my community