Followers

October 31, 2008

lunch dan chewing gum mentos perisa jamban air freshner...

tadi aku lunch kat rak thai kat amcorp mall....

saja tepek gambo amcorp mall...


inilah yg aku nak citer ni...smlm pas lunch kat bawah pokok...terjah esso berdekatan...belek p belek mai aku beli 2 ketul yg di atas...yg vita-c tu pass laaa...tapi mentos perisa berry lime ni cam sesuatu laa...bila dia pecah jer lam mulut...perasaan spt kita makan air freshner jamban jer roman nyer....hmmm tapi pas pas tu dah ok balik...oleh sbb rega dia yg bersaiz kenit tu pun RM3...aku takmo la membazirkan...aku offer jer kat sumer org...bila diorg masuk jer lam mulut... lama pastu aku tanya diorg "korang ada rasa cam air freshner jamban tak mentos ni?" dan bukan aku jer berpkran begitu...mereka mengiyakan....hehehehe *kes takdak idea nak updet blog...blasah*

5 comments:

Naja said...

tetiba aku tingat insiden kita makan nasik ayam beramai2 kat pekan PD dulu.. nasik ayam berperisa dan beroman lipas.... puihhh!

TiNiE said...

alaaaa...tak ingat!!!

MariaFaizal said...

Akak pun teringat 1 incidence happened during training kat Bank.1of the guys 'screaming' coz he was the last person drank the coffee fr a jug provided.Masa dia tuang kopi tu(mengosongkan jug tu)-ada lipas mati 'turun'dlm cup dia.Pas tu x tau aper jadi dgn that guy coz diff dept but he ran to the nearest toilet.Muntah agak nyer..NGERI!

TiNiE said...

kak kimie >> urggh... menakutkannn

Beautiful Disaster said...

kak tinit..tetibe rse seram..sbb rase air freshner jamban..yayayayaya..

heart my community