Followers

October 21, 2008

akibat melawan mata....

petang ahad yg dingin...najihah sudah tidak tido petang...jadi di senja yg damai dia sudah wat pangai....padahal dia ngantuk amat....time2 aku nak ngadap blog laaa dia sibuk nak panjat sana sini...akibatnyer dia sudah jatuh...makanyer dia pun meraung2 laaa...aku wat donno jer...las las dia panjat dok bakang aku....sambil esak tangis masih bersisa...tetiba aku terperasan yg dia terdiam tetiba....rupa2nyer sudah meliuk lentok kat bakang aku...ketiduran...kesian.....

gambar diambil sendiri oleh aku....

5 comments:

Naja said...

sadisss.. sadisssss!

TiNiE said...

huwah..huwah..kesian kan...

Deqna said...

jahat ko kan.. biarkan anak ko ketiduran sorang diri...

TiNiE said...

hihihihi

MariaFaizal said...

My daughter Ayesha pun sama coz if mengantuk, dia tahan mata.But sibuk nak buat perangai.Mengamuk2 lepas tu senyap.Tido rupanya...

heart my community