Followers

January 27, 2010

ole-ole dari china vs vietnam


ini gula-gula.
ala, gula-gula mcm gula-gula cap udang tu.
yg kertas dia leh makan tu.
yg penting ia dibeli di perkampungan org islam di china sana dan dijamin halal.
tq to kak ana.



haaa ni lak beg yg sangat mensomel.
jugak dari china.
yg pasti beg ni sgt molek diisi dgn netbook.
hah!!! adakah???
tunggguuuu....
tq to kak rasimah.



dan ini lak from vietnam
dari adiktirigugurl.
mmg dah ckp ngan dia, kalau mau beli souvenir sila beli FM saja.
makanya dpt la aku sepasang FM yg cute ni.
kira-kiranya dia dgn en z la kot. kononnnn.
heh...tq adikku!!!


boleh ker buat entry mcm ni???
balooonnn....

2 comments:

SPEAKER said...

Gegula dari Beijing tu sedap kan? Saya pun ada dapat gakss....

TiNiE said...

speaker : tula, tingat zaman kekecik sker makan gegula cap udang tuh...

heart my community