Followers

January 15, 2010

korang rasa boleh tak???...

...kalau, kita tak suka seseorg tu disebabkan dia suka bertanya itu ini *tapi bagi dia, mungkin soalan-soalan dia tak salah*...bagi kita soalan-soalan dia tu mcm terlampau menjurus kepada mau membizi bodi, kalau kita cakap terang-terang kata kita tak suka dia or cara dia, korang rasa dia boleh terima tak???? hmmmmm.....

*kes lebih kepada mau menjaga hati la nih..haihhh*

12 comments:

SPEAKER said...

Hem..susah nak komen ni..sebab kat opis ni pun ada sorang yang macam ni..asyik bertanya jer..soalan lak selang sehari hampir sama....

Deqna said...

ko tanya balik kat org tu
"nak tau kenapa?"

Dee said...

ko jwb gini pun ok..'x tau lebih baik dari tahu'..atau suma soklan dia ko jwb x tau..lama2 dia stop tya..sbb dia tau ko malas nk lyn dia..hahaha..

SYAbAR said...

ada masa kita harus membuka bicara supaya mereka tahu hakikatnya... inilah salah satu cara org memahami peribadi kawan, bukan hanya memandang luaran.

akak lebih suka berkawan dengan mengenali peribadi seseorang, bukan berdasarkan cerita-ceriti dan pandangan kasar

Baby Lyana said...

erk..no komen..

kalau aku balas hendak tak hendak ajer.... or balas secara sinis...hhaha

jahat kan aku?

Dj Epoi said...

Sudah2 lah tuh ...
Gua dah bosan....!

Boley ker cenggituh?

fazemy said...

buat endah tak endah je bila dia tanya. lama2 dia boringla nak tanya kak tinie lg.

CAHAYA said...

saya jenis tak sabar kak. saya selalu tersembur je terus. huhu.

ezzati said...

bole je ckp baik2...ckp je x suke ckp psl tu..n ajak ckp benda lain.. :) ..

TiNiE said...

to ALL : terima kasih semua atas pendapat2 yg diberikan..insya-Allah akan dipraktikkan...

payiet said...

Aku rasa boleh blah sama org itu huhuhu

odhero said...

Kak kalau sayer mase die cakap tu buat muke sket... pas2 x paham gak baru sembur sket... (dalam nada baek)... x paham gak.. Haaa sembur je pakai pili bomba tu... habis citer...

heart my community