Followers

November 03, 2008

yerla..kejap...aku pos ler natang apa yg BESAR tu ek...


ok la..dah malas dah nak berteka teki..aku pos terus la gambo natang tu yer....esok aku masuk opis aku citer ngan lebih detail pada sumer yg nak tau laaa.....hehehehe

9 comments:

naja said...

lepas ni bley la hang berskype.. bertenet dgn lebih jitu lagik. kali tu dok dapoq jengoi pundah leh nampak... :D

TiNiE said...

banyak la hang

Deqna said...

besar giler.. betul lah ko nak jadi blogger tegar.. notebook lagi... fuh...

aramis2177 said...

Perghhh tinie ooooiiii......ni mmg betui2 besaq kapla!hahahhaha....lg laa anak hang tensen tgk mak dia......kali ni bukan bedak kecik wey, bedak hat sama besaq gak dia amik main....harus ngikut maknyaa......!wakakakkakaa..tahniah2!!!Selamat menjadi blogger tegar paih ni........
p/s: aku igt kut hang beli gheta!

Dj Epoi said...

Salam,

Dj Epoi pon setuju ngn aramis2177....lpas ni rasanya bukan bedak jer ......,rasanya lpas ni..kicap ,sos, clorox dan macam botoi lagi hahahah

Standing bye Mie oiii.....

MariaFaizal said...

Peh...dahsyat adik sorang nih!!

TiNiE said...

deqna >> sungguh aku tak byg begitu beso mendalah ni...

farah >> hang kalau bab pemain aku bukan main lagi kan...

pone >> pone pun kemain sama naik nooo...

TiNiE said...

kak kimie >> biasa2 jer la kak...

Beautiful Disaster said...

oit..besau nyeeeee!

heart my community